Friday 2 January 2015

:: happy new year 2015 ::

assalammualaikum..

alhamdulillah arini ari kedua dalam tahun baru 2015.. semangat baru.. cita cita baru.. harapan baru dan segala galanya yang baru utk tahun ni.. Insyaallah semoga dipermudahkan segala ape yang sy inginkan..

sy tinggalkan semua kenangan pahit yang berlaku dalam 2014.. terlalu banyak cerita suka duka yang perlu sy lupakan.. tp tidak mungkin skali sy akan lupakan  apabila suami pergi meninggalkan sy.. itu akan terus tersemat dan sentiasa ada dalam ingatan sy.. setiap ari sy berdoa yang terbaik utk dia di sana.. semoga kami bersatu kembali sebagai satu keluarga di padang mashar nanti.. itu lah harapan sy dan anak anak ketika ini.. arini ari ke 112 dia pergi tinggalkan kami dan tidak pernah sedetik pun sy melupakannya..

kehidupan harus diteruskan dan anak anak adalah penguat hidup sy ketika ini.. mereka adalah ketawa sy, mereka ada lah kekuatan, mereka juga adalah kehidupan sy ketika ini.. segala galanya ape yang sy lakukan hanya lah untuk mereka.. uzair, uqasyah dan umairah zahiera kamu adalah penghibur mama di kala ini.. semoga tahun 2015 ini akan ada lebih sinar untuk kami.. 

al-fatihah untu suami johan bin ali @ othman




No comments: